RUBIC

by Tiller Idrettslag

Rubic er klubbens styringsverktøy, og brukes av Tiller IL i alle ledd. Klubben bruker dette til blant annet :

• Medlemsstyring (NIF rapportering, fakturering)
  • Politiattest
  • Dommermodul
  • Lokasjoner (banekalendere, kan også kobles til nøkkelfunk. via mobil)
  • Aktivitet (tidligere LagetMitt)
  • Påmeldinger ( til feks. poengrenn, Tine fotballskole, årsmøter etc.)
  • Arrangementer (organiseing, dugnadslister, kommunikasjon med frivillige. Brukes bla av Norway Cup og skifestivaler. Her har vi et potensiale pt)
  • Kommunikasjon til alle medlemmer/grupper eller enkelte grupper/medlemmer er mulig fra HL, avdeling/gruppe og ned til det enkelte medlem.

Ettersom Rubic er et allsidig verktøy, jobber vi kontinuerlig med å formidle våre opplevelser, og be om oppdateringer/nye funksjoner som kan forbedre klubbopplevelsen. Vi har nå ifm. overgang til Rubic Connect ukentlige oppdateringsmøter med Rubic. De prioriterer oppdateringer i appen, og jobber i sprinter (2-ukers sprinter som består av utvikling og testing). Når oppdateringer passerer testfasen vil oppdateringer bli publisert i app.

Med Rubic Connect kan medlemmene også følge med på klubbens aktiviteter og arrangementer, slik at de alltid er oppdatert. Feks vil en Påmelding (feks til Årsmøte, Tine Fotballskole etc.) være synlig i appen når klubben publiserer åpne arrangement, - slik at man når ut til alle medlemmer. Dette gir en mer inkluderende og engasjerende opplevelse for alle medlemmer. Samtidig gir det klubben muligheten til å effektivt kommunisere viktig informasjon og skape et sterkt fellesskap

Klubben vil fortsette å gi innspill til Rubic for å forbedre brukeropplevelsen basert på tilbakemeldinger fra medlemmer og frivillige. Vi setter pris på engasjementet og bidragene fra alle som er med på å gjøre Tiller IL til en fantastisk idrettsklubb.
I denne linken: RUBIC - Forbedringsforslag (google.com) kan du melde inn forslag til forbedringer som vi  kan ta med oss inn til Rubic. (PS: Lagskonto er under test og vil komme)

Nyttige linker:

Rubic.no - RUBIC AS web applikasjon

Rubic Connect app: Brukere og foresatte (NB: Registrer deg som foresatt før du legger til barna)

Rubic for Tiller ILs grupper/avdelinger/lag KOMMER